• Kantinecommissie

Kantinecommissie

Het clubhuis op De Woerd wordt zowel gebruikt door onze vereniging als door de BSO Dol Fijn. Op trainingsdagen is het clubhuis ’s avonds meestal open voor een drankje. ’s Zaterdags is het clubhuis geopend en kan er ook een hapje gegeten worden.

Met goed weer wordt de keuken regelmatig naar buiten verplaatst en gaat de barbecue aan!

Reserveren clubhuis

Wil je met je team of als commissie de kantine gebruiken, overleg dan eerst met Hennie Haalboom of het mogelijk is.

Reserveren bij Hennie Haalboom.

Wijzigingen in de planning
Gaat er een competitie- of oefenwedstrijd niet door, is er een wedstrijd ingelast (competitie of oefen) geef dat dan gelijk door aan Ingrid. Zo voorkomen we dat er iemand voor niets komt of dat er helemaal niemand van de kantinecommissie is ingepland.

Wijzigingen bij Ingrid Tiemersma.

Rooster bar- en keukendiensten

Onderstaand het rooster voor de tweede veldhelft.

Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd ervaren en onervaren personen bij elkaar te zetten. Hoop dat dit een beetje gelukt is. Heb je, buiten jouw geplande dienst, in de gaten dat het erg druk is, spring gerust even bij.

Mocht je ingeroosterd staan en het komt toch niet uit, probeer onderling te ruilen. Lukt dit niet, bel Ingrid alsjeblieft even op 06 – 45 29 21 45 of 030 – 69 52 168.

Aanmelden kan ook via de mail: Ingrid Tiemersma.

Diensten



Er zijn voor de Kantine voor de komende 120 dagen geen diensten gepland.

Schoonmaakrooster voor
kleedkamers, gang, toiletten en dug-outs

In ons nieuwe clubhuis is het natuurlijk een feest om schoon te maken. Alles is strak en netjes, we hebben goed en voldoende schoonmaakmaterialen. En niet alleen voor al onze (jeugd)leden, ook voor onze gasten moeten we zorgen voor een schone kantine en schone kleedkamers.

De kantine wordt schoongehouden door de kantinecommissie. Maar voor de kleedkamers en de toiletten hebben we een schoonmaakrooster gemaakt.  Iedere week is één team verantwoordelijk voor het schoonmaken van de kleedkamers en de toiletten. Alle seniorenteams zijn één keer ingedeeld.

Hieronder de spelregels:

  • de schoonmaakspullen staan in scheidsrechterskleedkamer 3;
  • het is de bedoeling dat je ALLE kleedkamers, de gang en de toiletten schoonmaakt;
  • controleer alle dug-outs: alle rommel weg (vuilnisbakken/kliko’s hoeven niet geleegd);
  • het schoonmaken moet bij voorkeur aan het begin van de week (uiterlijk woensdag) gebeuren.

Je vindt dit overzicht ook op Home onder Roosters.

Rooster voor de tweede veldhelft:
17 tot 23 april Dalto 3
24 tot 30 april Dalto 1-2
1 tot 7 mei Dalto 5
8 tot 14 mei Dalto 4
15 tot 21 mei Dalto 8 (uiterlijk op dinsdag ivm schoolkorfbal op woensdag 17 mei)
22 tot 28 mei Dalto 7 (op donderdag is het Hemelvaarttoernooi)

Vragen of opmerkingen?
Laat het ons weten en stuur een mailtje naar secretaris@dalto.nl.

Contact

De commissie bestaat op dit moment uit de onderstaande leden:

Ingrid Tiemersma
ptiemersma@hotmail.com
06 – 45 29 21 45

Hennie Haalboom
hghaalboom@ziggo.nl
06 – 42 93 03 33

Marion Drost

Willem Drost