• SokD én BSO

De Stichting ondersteuning korfbalbeoefening Driebergen verzorgt het beheer (en het groot onderhoud) van onze veldaccommodatie, dus de velden en het clubhuis. In overleg met het verenigingsbestuur en de vrijwilligers rondom de accommodatie zijn afspraken gemaakt over het gebruik en het groot onderhoud. Zij onderhouden de contacten met de Gemeente, met andere  huurders (BSO) en maken afspraken met leveranciers en onderhoudspartijen waar dat nodig is.

Het bestuur van de stichting bestaat op dit moment uit Jan van Veldhuizen (voorzitter), Walter van Wijk (penningmeester), Willemijn Bergsma (secretaris), Wim Heijbroek en Frits Bovenberg. Zij hebben het hele voortraject en de bouw begeleid.

Het clubhuis delen we momenteel met BSO Dol Fijn. Zij maken gebruik van de accommodatie op maandag-, dinsdag- en donderdagmiddag van 14.30 – 18.30 uur. Dit betekent dat wij in deze uren in principe geen gebruik kunnen maken van het clubhuis.

Kantinecommissie

De kantine op de Woerd wordt zowel gebruikt door onze vereniging als door de Kinderopvang Dol Fijn. Op trainingsdagen is de kantine ’s avonds meestal open voor een drankje. ’s Zaterdags is de kantine geopend en kan er ook een hapje gegeten worden. Met goed weer wordt de keuken regelmatig naar buiten verplaatst en gaat de barbecue aan!

Reserveren kantine

Wil je met je team of als commissie de kantine gebruiken, dan moet je eerst even met Hennie Haalboom overleggen of het mogelijk is. Omdat is gebleken dat de kantine soms gewoon wordt gebruikt zonder overleg, is het nu echt verplicht om dit eerst te overleggen!

Neem dus contact op met Hennie Haalboom.

Bar- en keukendiensten

Toelichting op het kantinerooster
Er wordt (bij ouders) zoveel mogelijk rekening gehouden met de spelende kinderen (mits dit is aangegeven bij de opgave voor kantinediensten). Voor diegenen die zich hebben opgegeven en niet zijn ingeroosterd: als je nog nooit een kantinedienst hebt meegedraaid en je hebt even tijd over, loop gerust een keer binnen en “draai” even mee. Dat is sowieso makkelijk voor als je een keer in moet vallen of eventueel voor het volgende seizoen.

Mocht je ingeroosterd staan en je kan niet; misschien kan je zelf ruilen met iemand of laat het anders zo snel mogelijk weten aan Ingrid Tiemersma.

Diensten



Er zijn voor de Kantine voor de komende 70 dagen geen diensten gepland.

Schoonmaakrooster kleedkamers

Onze kantine en kleedkamers zijn dan wel oud, dat is nog geen reden om ernstig te vervuilen. Niet alleen voor al onze (jeugd)leden, ook voor onze gasten moeten we zorgen voor een schone kantine, schone kleedkamers en nette dug-outs. De kantine wordt schoongehouden door de Kantinecommissie. Maar voor de kleedkamers hebben we een schoonmaakrooster gemaakt. Iedere week is één team verantwoordelijk voor het schoonmaken van de kleedkamers. Alle seniorenteams zijn één keer ingedeeld.

Zodra het rooster voor de tweede veldhelft bekend is, wordt dat hier gepubliceerd.

Hieronder de spelregels:

  • de schoonmaakspullen staan in de kleedkamer van de Dalto-dames;
  • het is de bedoeling dat je ALLE kleedkamers schoonmaakt;
  • controleer alle dug-outs en haal alle rommel weg;
  • het schoonmaken moet bij voorkeur aan het begin van de week (uiterlijk woensdag) gebeuren;
  • goed nieuws: de kliko’s buiten en rondom het veld hoef je niet te legen;
  • de vuilnisbakken in de kleedkamers moeten uiteraard wel geleegd worden;
  • volle vuilniszakken kunnen in de container;
  • de nieuwe (grijze) vuilniszakken liggen bij de schoonmaakspullen.

Vragen of opmerkingen?
Laat het ons weten en stuur een mailtje naar secretaris@dalto.nl.

Contact

De commissie bestaat op dit moment uit de onderstaande leden:

Ingrid Tiemersma
ptiemersma@hotmail.com
06 – 45 29 21 45

Hennie Haalboom
hghaalboom@ziggo
06 – 42 93 03 33

Marion Drost

Willem Drost