Indeling zaalcommissarissen

Zaterdag start de competitie voor alle teams weer. Dit betekent dat de zaalcommissarissen weer nodig zijn. Wij hebben per team weer twee zaalcommissarissen ingedeeld. De zaalcommissarissen worden een kwartier van tevoren verwacht zodat de wedstrijden op tijd kunnen beginnen.

De zaalcommissarissen verzorgen de tijdwaarneming en de stand bij de wedstrijden (gebruiksaanwijzing is aanwezig in de zaal). Mocht het nodig zijn om de zaal te ontruimen dan is de zaalcommissaris daar verantwoordelijk voor (gelukkig nog nooit voorgekomen). In de zaal ligt verder een uitgebreide instructie en toelichting. Een paar dagen van tevoren ontvangen de zaalcommissarissen voor dat weekend nog een mail op het bij ons bekende adres. Bij de jeugdspelers is het de bedoeling dat de ouders als zaalcommissaris optreden. Bij de senioren is het de bedoeling dat de aangewezen senior zorgt voor invulling van de functie.

Daarnaast hebben wij voor de teams die in zaal 3 spelen (E en F), vier zaalcommissarissen ingedeeld. Deze worden een half uur van tevoren verwacht om te helpen met het klaarzetten van de velden en de banken er omheen en het na afloop helpen met het opruimen zodat om 10.00 uur het speciaal korfbal of de kangoeroes in de zaal kunnen beginnen. De trainers zijn er om (voor zover nodig) aanwijzingen te geven.

Het volledige rooster is te vinden op de site www.dalto.nl  onder Competitie-Zaalcompetitie-Zaalcommissarissen.

Mocht de indeling niet uitkomen, probeer onderling te ruilen. Bij vragen svp even bellen of appen (0653 64 54 20).

Rosemarie Wielinga-de Winter

Indeling zaaldiensten in pdf

Indeling zaaldiensten op de site