Verslag algemene ledenvergadering 21 juni 2018

Normaliter doen we nooit verslag van de ledenvergadering op de website, maar dit keer maken we toch een kleine uitzondering voor een paar bijzondere feiten.

De crew in het zonnetje

Klik voor vergroting

Iedere ledenvergadering zetten we iemand in het zonnetje. Dit keer viel de eer te beurt aan de hoofdklassecrew, die keer op keer boven zichzelf moesten uitstijgen tijdens het lang-langer-langste zaalseizoen ooit? Wat was het mooi geweest als we ze hadden kunnen belonen met een plekje in de Korfbal League. Maar helaas, die droom werd net niet verwezenlijkt. Als pleister op de wonde en om iedereen iedere zaterdag te herinneren aan onze fantastische crew, kregen zij op de ledenvergadering hun eigen reclamebord. Want zonder hen, waren we nergens.

Daarnaast hebben we op de ledenvergadering afscheid genomen van Paul als voorzitter en Ronald als penningmeester. Heren, ontzettend bedankt voor alle tijd en energie die jullie in Dalto gestopt hebben. Wie er niet bij was: op de Einddag kunnen jullie de mannen nog bewonderen en aanmoedigen tijdens het koppelschieten. En natuurlijk zijn ze daarna niet echt weg. Paul blijft actief in het livestreamteam en achter de bar. Daarnaast zal Ronald, naast het aanmoedigen van zijn dochter bij de wedstrijden, Paul vergezellen in een Gaaf Project. Althans, wij hopen dat hij dat gaat doen. Tot die tijd, geniet van de foto’s.

Marion neemt afscheid van Paul

Paul neemt afscheid van Ronald