4 likes

Oproep Dalto Café 20 december om 18.00 uur

Op zaterdag 20 december speelt ons eerste een mooie thuiswedstrijd tegen Blauw-Wit uit Amsterdam. Na de wedstrijd, vanaf 18.00 uur, willen we de kantine natuurlijk openen voor een gezellige derde helft.

Om er een geslaagde avond van te maken, zoeken we nog versterking voor de bar en de keuken. Wil jij een uurtje helpen, of lijkt het je leuk om dit samen met jouw team of vrienden op te pakken? Vele handen maken licht werk (en het is nog gezellig ook)!

Laat het ons snel weten, zodat we zeker weten dat we open kunnen. Stuur een berichtje naar Peter van de Berg via 06-29852496 of peterenmargret@hotmail.com.

Alvast bedankt!

Peter van de Berg

Heb je een wedstrijdverslag, kampioensverslag of een ander mooi verhaal over jouw team met foto’s? Plaats het eenvoudig via dalto.nl/plaats-een-bericht en deel het op Dalto.nl! 

Ander nieuws

Guus Boshuizen komend seizoen bij Dalto/Klaverblad Verzekeringen

1 likes

Update TC 26-06-2026; wijzigingen trainingen door extreem weer

1 likes

Historische dubbel voor Dalto U17-1 na een spannende en snikhete NK-finale

17 likes

Lynn van der Werve geselecteerd voor Nederland U17

12 likes