• Kantinecommissie

Kantinecommissie

Het clubhuis op De Woerd wordt zowel gebruikt door onze vereniging als door de BSO Dol Fijn. Op trainingsdagen is het clubhuis ’s avonds meestal open voor een drankje. ’s Zaterdags is het clubhuis geopend en kan er ook een hapje gegeten worden.

Met goed weer wordt de keuken regelmatig naar buiten verplaatst en gaat de barbecue aan!

Reserveren clubhuis

Het clubhuis delen we momenteel met BSO Dol Fijn. Zij maken gebruik van de accommodatie op maandag-, dinsdag- en donderdagmiddag van 14.30 – 18.30 uur. Dit betekent dat wij in deze uren in principe geen gebruik kunnen maken van het clubhuis.

Wil je met je team of als commissie de kantine gebruiken, overleg dan eerst met Hennie Haalboom of het mogelijk is.

Reserveren bij Hennie Haalboom.

Wijzigingen in de planning
Gaat er een competitie- of oefenwedstrijd niet door, is er een wedstrijd ingelast (competitie of oefen) geef dat dan gelijk door aan Ingrid. Zo voorkomen we dat er iemand voor niets komt of dat er helemaal niemand van de kantinecommissie is ingepland.

Wijzigingen bij Ingrid Tiemersma.

Rooster bar- en keukendiensten

Onderstaand het rooster voor de tweede veldhelft.

Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd ervaren en onervaren personen bij elkaar te zetten. Hoop dat dit een beetje gelukt is. Heb je, buiten jouw geplande dienst, in de gaten dat het erg druk is, spring gerust even bij.

Mocht je ingeroosterd staan en het komt toch niet uit, probeer onderling te ruilen. Lukt dit niet, bel Ingrid alsjeblieft even op 06 – 45 29 21 45 of 030 – 69 52 168.

Aanmelden kan ook via de mail: Ingrid Tiemersma.

Diensten
zaterdag 4 mei 2019 :
13:00 - 15:30Ingrid Tiemersma
Peter Tiemersma
15:30 - 18:00Rosemarie Wielinga
Paul van de Griendt
Hennie Haalboom
zaterdag 11 mei 2019 :
08:15 - 11:00Daphne Tiemersma
Tessa Tiemersma
Brenda van Essen
11:00 - 13:30Sjaan Valk
Willem Drost
Marion Drost
13:30 - 16:00Ellen Ferwerda
Loes Ketting
Louis v.d. Tol
16:00 - 18:30Riekje Oele
Ria Sonneveld
Lianne van Ginkel
zaterdag 18 mei 2019 :
08:15 - 11:00Fieke van Grinsven
Irene van Houwelingen
Anouk Bom
11:00 - 13:30Sjaan Valk
Loes Ketting
Louis v.d. Tol
13:30 - 16:00Ricardo Donselaar
Heidi de Kam
Ilse Burgers
16:00 - 18:30Rosemarie Wielinga
Ria Sonneveld
Hennie Haalboom
zaterdag 25 mei 2019 :
08:15 - 11:00Marlies van Dijk
Brigit ter Hoeve
Arjan Bom
11:00 - 13:00Douwina Dirksen
Sjaan Valk
Louis v.d. Tol
13:00 - 15:00Ellen Ferwerda
Aukje Anbeek
Ilse Burgers
15:00 - 17:00Marion Drost
Willem Drost
Ricardo Donselaar
17:00 - 19:30Ria Sonneveld
Riekje Oele
Ingrid Tiemersma
zaterdag 1 juni 2019 :
08:45 - 11:00Jos van Grinsven
Marlies van Dijk
Fieke van Grinsven
Anouk Bom
11:00 - 13:00Fieke van Grinsven
Ilse Burgers
Irene van Houwelingen
13:00 - 15:00Paul van de Griendt
Riekje Oele
Louis v.d. Tol
15:00 - 17:30Hennie Haalboom
Joos de Klerk
Lianne van Ginkel
zaterdag 8 juni 2019 :
11:00 - 13:30Heidi de Kam
Ingrid Tiemersma
13:30 - 16:00Hennie Haalboom
Peter Tiemersma
zaterdag 15 juni 2019 :
08:15 - 10:45Fieke van Grinsven
Ellen Ferwerda
Irene van Houwelingen
10:45 - 13:15Willem Drost
Marion Drost
Loes Ketting
13:15 - 15:45Paul van de Griendt
Ricardo Donselaar
Rosemarie Wielinga
15:45 - 18:30Riekje Oele
Ria Sonneveld
Hennie Haalboom

Schoonmaakrooster voor
kleedkamers, gang, toiletten en dug-outs

In ons nieuwe clubhuis is het natuurlijk een feest om schoon te maken. Alles is strak en netjes, we hebben goed en voldoende schoonmaakmaterialen. En niet alleen voor al onze (jeugd)leden, ook voor onze gasten moeten we zorgen voor een schone kantine en schone kleedkamers.

De kantine wordt schoongehouden door de kantinecommissie. Maar voor de kleedkamers en de toiletten hebben we een schoonmaakrooster gemaakt.  Iedere week is één team verantwoordelijk voor het schoonmaken van de kleedkamers en de toiletten. Alle seniorenteams zijn één keer ingedeeld.

Hieronder de spelregels:

  • de schoonmaakspullen staan in scheidsrechterskleedkamer 3;
  • het is de bedoeling dat je ALLE kleedkamers, de gang en de toiletten schoonmaakt;
  • controleer alle dug-outs: alle rommel weg (vuilnisbakken/kliko’s hoeven niet geleegd);
  • het schoonmaken moet bij voorkeur aan het begin van de week (uiterlijk woensdag) gebeuren.

Het schoonmaakrooster is aan het begin van de tweede veldhelft verstuurd naar de staf en enkele spelers van de teams die moeten schoonmaken.

Vragen of opmerkingen?
Laat het ons weten en stuur een mailtje naar w.bergsma@fmxxl.nl.

Contact

De commissie bestaat op dit moment uit de onderstaande leden:

Ingrid Tiemersma
ptiemersma@hotmail.com
06 – 45 29 21 45

Hennie Haalboom
hghaalboom@ziggo.nl
06 – 42 93 03 33

Marion Drost

Willem Drost