Hallo leden,
Vanwege de extreme warmte de komende dagen hebben we vanuit de TC besloten om de komende week de trainingen van blauw, groen, geel en oranje (inclusief de U15) niet door te laten gaan!
Voor alle overige teams ligt de keuze voor het door laten gaan van de training bij de teams zelf. Indien er besloten wordt te trainen raden we ten zeerste aan om binnen de trainingsopzet en intensiteit rekening te houden met de warmte! Vergeet ook zeker niet goed zonnebrand te smeren en te drinken
Namens de TC


